2010-04-25
15:37:19

Bekräftelse

Bekräftelse, är det nått som bara unga tjejer är ute efter eller äldre kvinnor med? Ja detta är kanske jag har fått höra lite så här på senare år, inget jag har sagt sjävl eller vet om. Kan män vilja ha lite bekräftelse också ibland eller är dom värklgen så säkra på sig själva att man inte behöver visa lite extra kärlek ibland?
Jag bara tänker på dom som exempelvis har ett förhållande som pågått ett tag, som kanske satt sina spår i sin rutin och vet sin plats, att inte längre behöva "larva" sig, att kanske inte längre ta tag i armen på sin älskade och bara dra till honom/henne till sig och bara krama om lite hårdare än vanligt... och bara viska "du är min" med lite indraget anndetag mot nacken....

hmm är vi tjejer värkligen mer än killar, eller är det bara så att dom är bra på att dölja?
Är det värkligen "bekräftelse" eller bara lite extra kärlek som kanske inte riktigt räcker till, eller tillfredställer en som man vill... typ en lätt klapp på rumpan med ett varmt leende och säger "du får mig att rysa".
Är det kanske bara jag som har en välldigt svår grad filosofi i mitt sinne och annalyserar det med stor omsorg?

ja hur ligger det till igentligen?

/J

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: