2010-04-25
18:14:08

Tänker....

.... Ja det gör jag, jag är en sån som tänker regelbundet, på allt som går att tänka på.
filosoferar om det, analyserar om vilket håll flyget ska och vilken höjd... undrar om det är normalt eller ohälsosamt att vara så, men sån har jag varit ännda sen mina tankar börja vara självständiga och kommer vara tills jag flyger i luften, ja jag vill ju kremeras när jag har lämnat denna ljord.

Jag har alltid undrat om det är som man sover när man har gått bort... eller bara att det inte känns.
jag vill gärna ha det som att man sover, det liksom känns lättare då.
Sen när det väl har hänt, och man är där man är... då vill jag bli aska och spridas för vinden... vara fri upp i luften och se och känna, inte ligga i en kista och rutna... känna vinden smeka min allt och se ner på alla som hållt mig kär.

Jag är inte rädd för döden, men rädd för smärtan... vill gärna somna in i sömnen när man väll är på g åt det hållet att inte känna nått när man väl kliver över.

tanka som ploppar upp =) hur ser ni det på detta?
Postat av: Tant Kim | Design

Kul att du gillar designen. :D

2010-04-25 | 20:10:23
URL: http://tantkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: