2010-11-13
12:09:11

Javisst är det så...

... att man har pms just nu... men kännslan av att inte vara uppskattad ibland känns som... humm.. ja världens tomhet fyller i bröstet och även om man har 3 1/2 barn (bonus) där av en konstat säger att hon älskar mig vilket är 100% uppskattat, men ibland räcker det liksom inte att höra det bara från sitt barn och över för det mesta när dom får nått... vilket i sig är en uppskattning.. ush vad dum jag låter men... det är inte bara det!

När man varit gift ett tag och haft det lite annurlunda som "family" och sen möter en ny och yngre som inte har erfarenheten av livet och man har påkekat lite då och då att man liksom vill ha lite medkännsla och uppskattning, så borstarst det bort lite med ett leende.... känns inte riktigt super då, eller så blir han upprörd, och visst är det kanske inte nått roligt att höra.. visserligen är jag en välldigt konstig männsika och skulle nån säga det till mig, så skulle mitt svar vara " Men gud förlåt jag försöker, hur vill du ha mig" fast med det mena jag självklart inte att man ska ändra sig själv utan ge vad sin partner kanske vill ha lite mer... kärlek, sex, uppskattning (menas inte med pengar utan.. kanske... en riktig tryckare i hallen och bara mysa och säga "du är bara min"), blickar som gör en varm, en hand på ryggen som smeker sig upp mot nacken och myser lite med örat... ja jag vet att jag har pms nu och kanske inte alls ser logik i det hela.

Men... sen när hormonerna eller sin barnslighet lugnar sig så kanske man ser att man kanske har varit lite löjlig?
Jag vill kanske har för mycket, jag kanske har för mycket kärlek som gör att det klashar med just han.. han kanske inte alls ser på saken på samma sätt fast man tycks ha pratat om det ett antal ggr och känner fasen vad bra det är att vi kan prata men ändå känns det som det inte riktigt är där i alla fall...?

Jag antar att jag ska komma ner från mina höga hästar och inte vara så jävla kännslig.
Postat av: Becca

sv: sådär ja nu va frågestunden avslutad och svaren ligger uppe på bloggen nu ;)

det va så många frågor så jag delade upp de på två delar så är inte din fråga med idag kommer den med imorgon :D



allt bra idag annars?? :D

2010-11-14 | 12:29:17
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: sådär ja nu är del 2 uppe av frugestunden så nu kanske just din fråga är besvarad? Kika in och se efter :)



Allt bra annars idag? :)

2010-11-15 | 10:27:09
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: okej :) sj tar jag det bara lungt eftersom jag är lite krasslig och måste va fit for fight på fredag då flyget avgår :b



Fan de är snart jul, kan du fatta det?? :b hihi

2010-11-15 | 15:51:54
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: fucking awesome - en gay blogg

sv: okej :) hihi!!

Jag jobbar hela långa julhelgen så de blir inte så mkt firande för vår del då min sambo oxå jobbar :)

men vi ksa träffa svärpäronen dagen innan och mysa lite ist :) Och så är vi ju ledig nyår ist ;)

hihi!!



allt bra denna kalla dag då?? :D

2010-11-17 | 14:16:10
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Laila

haft en bra dag ?=9

2010-11-17 | 15:06:31
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Laila

såklart du får sötnos =)

2010-11-17 | 19:57:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: okey :) hur står det till idag då? :D

2010-11-18 | 10:01:17
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: