2011-09-19
08:24:52

A breakthrew

nej inte alls... faan vad man tänker under dagarna och sen sitter man här och har haft så mycket att analysera och sen kommer jag inte i håg ett skit.

"Your fault Sev" ^^ (inside joke lol)

I alla fall så har jag boykottat Idol.. ja när dom trycker ner ungdomar för samma saker vissa ungdomar gör men sen tillåter andra ungdomar komma igenom och få de andra som dom har tryckt ner börja gråta för att dom är för söta gör ju hela jävla Sverige till att se på när andra blir mobbade, för det är vad det är, mobbning i tv.
Sen att alla borde veta att det är hårt betyder det inte att det är ok att mobba människor i tv framför hela Svergies befolkning!! Ruttet gjort.
En av dommarna, kan inte ens hans namn ordäntligt, han som sitter med get skägg och ser allmänt idiotiskt ut ska fan inte prata om hur man ser ut får fan ta och titta sig själv i spegeln innan han dömmer andra, tönt wanna be gubbe!

jaja jag ska skriva ner mina funderinga från och med nu så jag har mina "bra" analyseringar att skriva ner.

ha det gött va =)
Postat av: DONKEN

så är det. och har man inflytande i tv världen, så får man sitta som jurymedlem. och sen skylla på att branschpersoner är värre. De MÅSTE inte påpeka folks brister... då kan de väl bara säga nej tack, vi tycker inte du når upp till nivån vi söker. det han sysslar med däremot är ju personangrepp.. :( blir ledsen av det. Hinner knappt titta nu när jag startar upp businessen, men jag har tvn igång i bakgrunden. Jag vill ju se i år också.. fredagsmys liksom. :P

2011-09-21 | 14:05:31
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: EMMAS

hehe jag har blivit dee nu typ :D kram

2011-09-22 | 18:22:00
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
Postat av: XOXO

sv: jag följer idg nu, säg till när du följer mig, kram!

2011-12-01 | 20:10:57
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: