2011-09-28
18:37:41

Titta på mig!!!

Ja ni får usäkta men alltså jag blir hahaha hahaha så less på dessa unga tjejer som står i badrummet och tar kort på sig själva med halva bröna utanför... alltså tror ni att det snyggt, det är inte ens en fin bakgrund... ställ er för fan framför en skog med lite sol framför så ni får bra ljus då, eller en bra bild med en fin kille eller en bra kompis... men i "BADRUMMET"?? haha hur "billigt" ser inte det ut egentligen... själv klar i MIN åsikt!

Jag kan inte förstå dessa unga tjejer som tar bilder på sig själva upp sminkade till månen i sina ansikten (lite är väll rätt ok kan jag hålla med om), men så hårt sminkat att man börjar undra om personen har ramlat i en ko-blaja så svart runt om ögonen har dom... men men jag är väll gammal och rynklig haha.

Visst jag har väll lite fobi i att sminka mig själv, kanske därför jag "tar" åt mig hur små flickorna ser ut ^^ men jag tycker inte det är snyggt när sminket nästan kommer fram till dörren före de själva haha... sminket rör dörren innan dom hinner öppna det... haha.. ok jag är larvig nu jag vet...

Jaha man ska äta upp fläsket lite nu... hörs sen så blir det mer idiotiska åsiket.
Postat av: E M M E L L Y

Alla har ju sina åsikter ... :/

2011-10-04 | 22:36:28
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: E M M E L L Y

sv: Haha absolut och tråkigt vore det annars! =)

2011-10-13 | 08:40:21
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: E M M E L L Y

Tjenare!



Ber om ursäkt ifall du tycker att sådana kommentarer är skitjobbiga, men många tycker det är kul, så skriver det ändå ... DAGENS COOLING (ja, som dagens blogg) pågår hos mig så anmäl dig gärna och ta chansen att synas inför massor av nya människor! Aldrig fel med nya läsare, right ...? =)



http://emmellys.blogg.se/2011/october/och-vi-kor-igen-people.html#comment



Struntar du i det kanske du går miste om något som du annars skulle vunnit ...? Ditt val!



I vilket fall, ha det fint! ;)

2011-10-17 | 21:55:49
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: