2011-09-14
09:01:07

Reklamer...

... i helvete vad dom kan göra en irriterade!!

I min egen åsikt så klart... så tycker jag att 98% av alla reklamer är så himla tafatta.. tror det finns 2 st som jag tycker helt ok alltså... som är lite mera "fantasifulla" och "snackar med oss" lite mer än försöker allt dom kan för att imponera, vilket till en del jag vet att alla gör, men när det blir till en låtsas dålig wannabe reklam så spyr jag nästan.

Den jag verkligen gillar är den där med grönsakerna som pratar med varanndra, en som försöker peppa upp den andra och som sen blir plockad, hahaha alltså jag skrattar på mig!!
Hela bra.... sen dom som får mig att må illa, det är dom som ex. ska äta chocklad och tar en tugga som om det vore döds äckligt, vill inte att deras läppar ska nudda själva delen av chockladen, alltså INGEN äter så!!!!
Man slaffsar man vräcker i sig, och oftast är man lite små hungrig!! ^^

ja ja.. skit samma men det bara kliar på mig av att se skiten!! Och det blir i bland att man måste!
Men i dag är man sjuk... tänker mycket på framtiden om jag ska vara ärlig, vet inte alls om andra gör det, men jag har väll den nackdelen att tänka alldeles för mycket =/.

Jag fick en hjärna. hahaha

Postat av: DONKEN

comhemreklamerna är nästan alltid helt jävla underbara med.. haha!

den du sa, där sparrisarna snackar med varann, det brukar jag säga (så som de gör om månen o stenar och det) härhemma titt som tätt. haha! :P

2011-09-21 | 14:07:35
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: