2012-05-13
09:20:52

Skitsnackare!!!

Ja man behöver väll inte prata skit om nån för att vara en skitsnackare.... kan vara lika väl nån som pratar bara en massa bajs om vad som helst.
En som ljuger om både det ena och det andra om vad som helst.
En som kanske tycket att "Jag minsann ska vara i centrum i all evighet". urk....
Jag verkligen avskyr Fästingar... det finns människor som är som fästingar också, bara suger till sig all energie och sen dumpar en när dom fått det dom vill ha.
Jävla sätt alltså.
Ja en Fästing som lär känna nytt folk, manupilerar sig in i deras sinne och bara drar till sig allt dom kan, sen dumpar för att det inte är så roligt längre, tonårs beteende vill jag säga.
Nån som inte alls förstår vilken skada som dom gör av att göra SÅ många runt om sig så fruktansvärt illa.
Idioti...
Träffar och dumpar partner så himla ofta att en viss person i livet blir aldeldess snurrig... ett barn!!!
Jävla idiotiiiiiii.
Inte förstår att det är inte bara den person längre utan måste kanske se till en annan först innan man börjar med en ny HOST att dra musten ur.
Jävla idioti säger jag!!
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Hej =)



Var gärna med och tävla hos mig! Du kan vinna presentkort 300 kr hos batteriexperten, presentkort 400 kr hos lykka (köksredskap på nätet), presentkort 250 kr hos prylgrossen. Och du, nästa vecka startar jag en goodiebagtävling värd över 11 000 kronor, missa inte den!



Här hittar du alla mina tävlingar:

http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



* är du redan med och tävlar eller inte vill ha reklamkommentarer så ber jag om ursäkt :/

2012-05-13 | 17:48:39
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej! jag skulle vilja tipsa om en rolig tävlingsblogg. Gå in på http://www.popspel.se/contest.html för mer information



Vinsten är 500 kr i upplevelser från Upplevelser.com

Kom igen och var med och tävla om ett kanonpris! :)

2012-05-15 | 09:14:54
URL: http://www.popspel.se/contest.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: