2011-09-27
13:59:03

Facebook!

Ja ytterligare en sak som kan få mig att bli pissförbanad om jag ska vara ärlig... alla dessa jäkla klagomål över vad Fejja gör!!!! Ja ändingar händer och det kommer fan att hända i all evighet, vänj er av det.
Lär er det nya, ta emot det som nått roligt... det är ju inte livs vicktigt direkt.

Sen alla dessa små "varningar" om att facebook ska börja ta betalt, visste jag lång väg att det var luredrejrier.. för om dom som påstår att det kommer kosta och sen Facebook själv säger att det bara är rykten så fan tror jag ALLT som det står om Facebook som vi ska kopiera och klistra in i våra statusar är bara en massa skit, om det våre nått sånt så tror jag Facebook själva skulle komma ut med det och inte låta "privat personer" göra deras jobb åt dom... får det väll för faan räcka med idiotik va hahaha... jag skrattar på mig snart när jag tänker på det!!

Men i all fall.. jag gillar spelen i bland... jag gillar att se andras statusar för det är kul att se vad de flesta har för sig.. alla som klagar på alla blir man väll lite less på.... men det är väll sånt man får ta =).
Nu är det dags med tvätten igen , den skulle jag gärna vilja trolla bort!!!
Postat av: M Anneli A

Hahaha ja du jag håller fullständigt med dig om fb o alla som springer runt o kopierar alla texter med gör du inte detta så kommer din mamma att dö inom 365 dagar. Klistrar du inte in detta så får du betala för fb osv.............



NÄ de är bara hemska saker att göra jag plockar bort allt sånt.

Däremot kan jag klistra in nåt gulligt till mina syskonbarn ,,, men de är bara till dom o ingen annan.



Har klickat jag oxo =)



Ha en bra dag kram kram ♥

2011-09-27 | 16:12:17
URL: http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se
Postat av: aggochannatbedyratskit

Turligt nog går det att med ett litet klick, ignorera personers statusuppdateringar. Har gjort så med en hel hög som inte har annat för sig än att klaga på sin egen och andras tillvaro! Det mest pinsamma är väl allt blottande. Ibland får man en smärre chock, man är ju inte direkt anonym med sitt fullständiga namn, foto på sig själv och sedan statusuppdateringar som skyltar med nästan hela underredet.. Uppmärkshemskåteri eller dumhet?



:)



Kram på´re!

2011-09-28 | 00:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: