2012-03-29
09:54:08

Jävla skit!

Ja man blir ju pissarg i bland alltså... det får man väll bli... hade en knasig 2-3 dagar här hemma, hormoner som pajja och flög åt alla håll... ja kvinnans vecka kanske, men nu är det över.
Men sen blir man bra ledsen... när man tror att allt är bra och allt bara åter faller ner och man tror så mycket men sen så bara rasar allt som man trott på... även om det är lite, små eller väldigt onödiga saker... men det känns liksom.

Man tror sig kunna lita, ha hopp och sen liksom blir man trampad på medan man har sina händer utsträckta... känns rätt hårt om jag ska vara ärlig.

Jag måste nog lära mig (även i min ålder) att det går inte att rädda alla som behöver räddas. Och kanske dom som behöver räddas inte är värda att räddas.
Eller nått... eller va?

Det kommer en tid när den som ljuger för sin egen vinnings skull kommer förlora allt dom äger och har pga av girighet och deras lömska tänkande av lyckosökande som dom inte egentligen ska ha.
Vissa personer ska inte ha vänner för dom vet inte hur man är emot dom!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: