2012-03-07
20:08:34

I bland, bara i bland!!

Blir man så jävla fucking idiotisk ledsen... jag är aldrig en sån som jämför andra med andra... om ni förstår vad jag menar... men denna person gör det ofta med min mor... jag verkligen gillar inte min mor.
Jag har svårt med allt som har med henne att göra, men visst finns det saker som kanske har "glidit" av sig på mig, jag är ganska hård i mina diskussioner, ganska starka åsiketer och dom kan vara högljuda men jag menar absolut inget illa alls.
Jag har lite eld för debatter.. och visst kan tycka saker med lite hög röst... men menar absolut inget med det.
Medan andra kan kanske tycka att jag är "som min mor" bara att jag blir inte sur över att nån tycker olika, skulle aldrig falla mig in och säga "du är ju dum i huvdet" bara för att vi inte kommer överrens om just den åsikten som pratas om.
Inte heller skulle jag ryta äääääää om det, vilket denna person nu har sagt "fattas bara det", vilket jävligt mycket sårar när denna person vet mycket väl hur jag känner för det.
Denna person är väldigt lik dens mamma ... ska jag då säga saker om henne att personen är lik då?

Ja jag har inte skrivit på så länge här men i bland blir det liksom för mycket =(.
Jag tydligen gör bara fel och vill inte klaga och vill inte vara den som alla blir besviken på då vi har en stor dag den 21st April.. gifta mig... vette fan varför i bland alltså!!

Man gör alla sp jävligt besvikna bara för man inte springer efter dom med allat och fråga om allt, det är liksom jag som ska gifta mig... jag har fullt hus här.
Fan orka!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: