2012-05-16
08:16:42

Stackars lilla barn!!!!

Ja det tycker jag... visst hon kanske har super roligt vid vissa tillfällen och självklart kanske hon är så pass stark att detta inte kommer påverka henne vid senare tid i livet.
Men när en mamma byter partner praktiskt taget väldigt regelbundet (ja jag kan ju inte säga varge vecka eller så men närapå) så börjar det liksom klia lite i hela kroppen om att få skrika ut  "Tänker du fan inte???"

Det är väll en sak att pippa runt och ha det så länge barnen inte vet om de nya bytena... jag tycker i alla fall det är rätt dåligt stil och självisk när man presenterar nya partner var 6de månad direk det händer.
Ger ju bara intryck på osäkerhet.
Ja jag kanske inte alls vet vad jag pratar om, men jag ser och hör och känner att det är alldelse för mycket för en litet barn på det sättet.
Sen då blir ungen osäker för "Män" och klara knappt hälsa och nytt folk som påstås "Älska" och ser hur mamman håller på hit och dit.
Helt oansvarigt tycker jag.
Men bara gilla läget då... hoppas på att lill tjejen förstår det "hela" när hon blivit lite större.
Nu fick jag ut det i alla fall...
ha en jävla bra dag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: