2010-04-26
11:20:02

Hundfolket!

Ja... jag har ju växt upp med Schäfer och har ett jätte svagt hjärta för just schäfer =D och vill ha en till sen när man har lite mer tid och barnen är lite större...  men har tänk lite på det ibland hur hundfolket igentligen är mot varanndra.
som Schäfer folk... ja jag gillar dom ... oftast, då jag tror det är speciella människor som väljer just en ras.
Schäfer en en super härlig hund i mitt tycke och kommer alltid vara det...

Men jag tänkte bara säga att varför är det sån svartsjuka mellan hundägare och upppfödare, jag hade ju ett svenskt hunduppfödar forum för typ 2 år sen, och gick jätte bra i början, men sen sket det sig när nån skulle vara den stora strygga vargen och bara ta för sig fast man vet (jag vet) att man kan inte tycka som alla anndra.
Ändå retar man upp sig på vad anndra säger, man kan ha sitt sagt och sen lämna det, visst en discussion är alltid kul tycker jag =) men med lite gnuta humor och respect tycker jag.

På senare tid har jag blivit lite små förtjust i Japansk spets, fruktansvärd liten härlig hund =).

tja detta var min morgon tanke =) hörs senare.

/J
Postat av: Ina Jeanette ^^,

Nyyydelig design! Elsker det!

2010-04-26 | 11:30:36
URL: http://deusveniaanimum.blogspot.com
Postat av: Tant Kim | Design

Tack så mycket. :)

Haha ja frosta ut frysen är inte så svårt. :P Om du har en vattenkokare går det mycket snabbare också.

Man häller kokande vatten i bunkrar och ställer in i den avstängda frysen. :)

2010-04-26 | 12:31:44
URL: http://tantkim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vill du se en nystartad blogg om tv? Besök då min sida. =)

2010-04-26 | 13:07:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Vreonica

2010-04-26 | 14:14:40
Postat av: Veronica

sv: Dom är riktigt nice. Haha, jag har så svårt för att vänta på nästa avsnitt när jag ser serier på tv'n så jag laddar alltid hem dom istället. :) Vad trevligt. Då kommer jag definitivt kolla in din också. :)

2010-04-26 | 14:16:06
URL: http://fewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: