2010-04-27
09:52:50

Nyckel till framgång =D

Ja jag tror i alla fall att jag vet hur man får framgång i ett förhållande... till en viss del så klart.

Prata, kommunicera, visa och medkännsla till den anndra.. visst tänker många, det är väll klart, men inte alla som praktiserar det, eller kanske bara en av dom eller kanske inget men tror sig göra det.

Igår prata jag och sambon, säkert en 30 min innan vi sov, även jag är en välldigt svår person då jag aldrig har haft ett förhållande där man har pratat utan det har varit skrik och smäll i dörrar och allmänt otrevliga ord och arga ansikten... men när det är så och inget annat kan vara, är det värkligen rätt då?

Jag är ju 14 år äldre än min sambo och han är ju mognare än vad dom killar som är i hans ålder och jag barnsligare än vad "kvinnor" i min ålder är, så det på nått sätt jämnar ut sig.
Men jag känner att jag har fått mer utav detta förhållande som har pågott i ett år den 8de Maj än vad mitt äktenskap som var i 10 år...

Så nyckel till framgång.... prata men i lugn ton, vänta tills man är lugn innan och inte urförbannad... vänta istället... ja det är min åsikt i alla fall =)

Kram på er.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: