2011-11-07
13:14:54

lite piss

Blir man av allt gnällande (höra mig då rå hahahaha) men vad jag menar är... dom som gnäller om "jag ska inte blogga mer" och sen öppnar en till, och fortsätter blogga och sen sitter ändå liksom och tjatar om att dom minsan har inte tid att blogg... jösses blogga inte då.. sluta allt drama!!

Som ex. jag vill inte blogg hela tiden... men ändå går inte och gör det!! va hahaha jävla dö nickar.
Ja ja jag har mens varge dag jag är här inne men denna blogg är till för detta... min familje blogg är just det, familje / vänner blogg... menar själv klart dom som jag lär känna här inne inte får den men denna blogg är mest menat för mig.

Sen har jag märkt jag har så svårt för vissa folk som ständigt bryter vad dom säger eller gör... nu visst händer det alla, men ex sånna som säger en sak, ska göras... om det är nåt litet eller stort skiter jag i, men just det där tjatet om att "jag tänker inte göra så mer" och sen gör det.... alltså jag blir nästan "skiter fullständgit i vad du gör"!
Usch vad hemskt jag låter men jag orkar inte, pallar inte lyssna på skiten.

Samma sak om folk som pratar om andra... tja det behöver inte alls vara mycket dåligt... men alltid nån slags klagomål men sen ler med hela jävla kroppen när dom ser människan... eller typ 2 dagar senare "kommer inte i håg" vad dom sagt!! jag avskyr falskhet, jag hatar det alltså.
Jag har jätte svårt att stå och "låtsas tycka om nån" om jag inte gör det! YUK.

Men men.... jag är nog för lite ärlig i bland... kanske är dumt av med, ja det kan jag hålla med.... men fan hellre det än att stå där och se hur 2 personer varav en låtsas!! Shit man har ju lust att säga så lät det inte för ett tag sedan.
Det är nog fan värst!

Man kanske ska säga rakt ut nästa gång.... undra hur det skulle sluta förrutom att stämmningen skulle krasha!

ja ja jag pratar i nattmössan!
=)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: