2012-03-26
17:55:05

Man skriver...

.... mindre här nu... men jag har väll inte tänkt så mycket på sista tiden.
Men visst händer det att mån får sina svackor som exploderar och man undrar va fan kan man göra för att få det bättre liksom?
Jobb fronten är dålig där vi bor... men mannen jobbar.. men jag då?? Jag vill till större stad men mannen vill inte köra... men jag ska köra.... palla liksom.
Men även om jag klagar och skriver av mig här så i livet måste man ju göra det som behövs för att överleva... men sen blir det ju... till vilket pris?
Jag antar att jag har lite damp bara just nu... men man kanske blir lite f***ig till sättet när man känner sig lite hjälplös med att ta in stålar in till familjen så vi alla kan leva rätt lagom.

Men bara gilla läget antar jag... urk.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: