2010-06-09
09:59:08

Lustigt att man är så förutsägbar

Vette tusan om det stavs så... förutsägbar!? men men... ja jag är en välldigt känslig tjej (ni ska bara veta vad jag skrev istället för "tjej" hahaha, trött som man är).

Ja alltså i ett förhållanden är som ett stort jävla pussel... ex. En har större sexlust än den andra, hmm ja det är väll alltid en dilema haha.
Men i många år har det varit jag som INTE haft så stor sexlust alls nästan, det har räckt med... hmm haha inget haha.
Antar att det inte var den rätta, och det märkte man inte förren 3 kids och nästan 10 år tillsammans.

Men efter mina ja måna år i vuxen livet så vet jag att jag har aldrig varit nära nån så som jag är nu i kärlek... jag menar visst har man varit kär och älskat nån, varit intresserad även sexuellt men inte tillräckligt för att det ska hållas en längre tid.

Medans man nu i mina sena 30 års ålder träffar en man som är 14 år yngre än jag, fortfarande efter 1 år (och lite mer) känner samma sexlust som dom första 1-2 veckorna när allt var nytt... varge dag sitter och tänker, väntar på vad som kan hända ikväll hehe, det får en att känna sig otroligt ung och över lycklig för att äntligen träffat nån som man dras till oavsett dag, väder och humör!

Och att när man är i sått förhållande, och är kanske en som är mer än den anndra, är det lite jobbigt ibland.
Får efter nästan 2 veckor med inget... så har jag aldrig blivit så "sur" och lite allmänt "sårad" av att inte känna sig sexig nog för att han skulle vilja ta mig vid köksbänken vilket aldrig har hänt, eller bara grabba tag i en och säga fy vad kåt du gör mig... hmm men väntar tills man nästan dör av längtan.... och då slår det mig!!

Det är kanske därför man blir så.... att man värkligen känner ett stort drag till en sån person =).
Vi tjejer brukar, ja i % vara den som inte alls har lika stor sexlust som sin partner, men om killen kunde backa lite kanske tjejen får upp lusten mera, men med det sagt vill man ju inte vänta i hela 2 veckor haha.

Tja det var mina tankar för denna gång =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: