2010-09-23
00:25:33

.....

Ibland har man så många tankar och åsikter och funderinga att man vet värken in eller ut...

Tänkte på detta med SD som alla blev helt tokiga över att dom kommit in i riksdan medans under alla dessa år som gått har jag hört hur många det är som klagar på och över hur Sverige tar in fler och fler flyktningar (jag är inte rasse så "dont go there") och att man borde ta hand om sina egna/dom man har först innan man tar in flera... det är ju trots allt ganska logiskt i alla fall eftersom vi alla vet ju att man ska inte ta på sig mer än man klara av!

Nu menar jag inte att människor i behov inte ska få hjälp och kommentarerna som är "blandat är bäst" eller "vill ha det drån alla länder" men nu tycker inte jag det handlar om sånt så.. utan att VI tar in allt för mycket medans HELA världen kan faktisgt hjälpa till, det har INGET med muslimer eller ett viss folk slag att göra utan bara minska intaget av flyktningar och låta andra delar av EU ta in lite också.

Visst jag vill nog inte ha SD some statsminister eller sköter om hela Sverige men tror det kan vara bra att ha dom med i riksdan!

Ja det var mina tankar för denna kväll =)
Postat av: JENNY

Jag tror att om allt hade funkat bra, så hade aldrig sd behövt komma in i regeringen, men nu gör det inte det. jag håller med ditt inlägg till fullo. folk tycker man är skittaskig som säger så, men det är ju sant.



Tack för titten inne hos mig förresten:)

2010-09-23 | 08:15:39
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe vad kul att du tkr det :D



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-09-27 | 10:54:44
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: